Kome je do morala u politici, neka ide u NSPM

Filmovi koje nećete gledati

Komentari (58) COMMENTS_ARE_CLOSED
1 petak, 17 februar 2012 15:51
Marko Gay
Srbi ne bi trebalo da imaju iluzija -- filmu Angeline Jolie dat je ogroman publicitet u svim zapadnim medijima.

Rec je o kapitalnom delu zapadne propagande koje se mozda moze uporediti samo sa Schindlerovom listom.

Zbog izuzetne politicke vaznosti za opravdavanje vojnog primata Zapada, film Angeline Jolie bice jedan od najvise repriziranih filmova na zapadnim medijima, a nadamo se i u srpskim.

Ovo je dakle samo pocetak...
Preporuke:
18
116
2 petak, 17 februar 2012 16:12
Dušan
Tema buduće predizborne debate treba da budu i ove, takozvane "male stvari": zašto prostiremo crveni tepih antisrpskom filmu, zašto odustajemo od istine koju nam nude objektivni stranci, zašto ne objasnimo u čemu je ta šteta za Srbiju kada četiri opštine sa severa Kosmeta žele da javno pokažu odbijanje da budu predmet netransparentnih pregovora, zašto smo kupili smederevsku železaru za jedan dolar, ko nas je lagao za porast zaposlenja i još mnogo toga. Sve te "male teme" su deo ukupne, vrlo negativne slike o tome kako se vodi Srbija. Ako oni koji danas vode Srbiju ponovo dobiju poverenje naroda, sami Srbi su krivi za ono što im se događa. Situacija je dovoljno loša da svako na sopstvenoj koži uveliko oseća tu nesposobnost ili zlu nameru i vlade i mnogih nevladinih struktura. Ako pristanemo na to i posle majskih izbora, bolje nismo ni zaslužili.
Karganoviću priznanje za odlično uočavanje naših problema, ne samo u ovom nego i u drugim priloѕima u kontinuitetu.
Preporuke:
85
1
3 petak, 17 februar 2012 16:20
trn
Gospodine Karganovicu,
Ne mogu da shvatim niti da prihvatim vas poziv da srbi gledaju njen film. Cemu mazohizam? A uzgred budi receno, svaki dinar koji srbi daju da gledaju film dopunjava njenu kasu. Znaci li to da i mi, kao sto je slucaj sa vladom, trebamo da finansiramo sve sto je anti-srbsko?
Preporuke:
67
6
4 petak, 17 februar 2012 16:51
goran sydney
to da je ovaj film kapitalno delo zapadne propagande i da mu se daje na zapadu ogroman publicitet, je potpuno tacno ali mi srbi iz toga moramo da izvucemo pouke.eu je zadnji ekser u kovceg srpskom narodu.
Preporuke:
80
1
5 petak, 17 februar 2012 17:43
gavrilo
Sa Vama imamo nadu...Bravo!
Preporuke:
39
1
6 petak, 17 februar 2012 17:50
Lav
G-dine Karganoviću uz svo poštovanje, ne slažem se da gledamo još jedno smeće, ne treba nama da snimamo igrane filmove, imamo dokumentarne materijale, treba to posložiti i prezentirati javnosti.Živi su ljudi svedoci, novinari, lekari, žrtve, svo jednog teksta iz " Glasa Srpske"

Ginekolog beogradske Ginekološko-akušerske klinike (GAK) u Višegradskoj ulici doktor Miomir Krstić, koji je bio na čelu tadašnje komisije za odobravanje prekida trudnoće, rekao je Srni da je u ovu ustanovu, pri Kliničkom centru "Srbija" primljena 21 silovana Srpkinja tokom rata u BiH, radi prekida trudnoće, od čega ih se šest porodilo, jer su bile u poodmakloj trudnoći.
Zainteresovani mogu pročitati kompletan tekst " Silovane Srpkinje.
Preporuke:
60
1
7 petak, 17 februar 2012 18:13
Zoran Đorđević
Zašto je srpskim gledaocima uskraćeno pravo da na svojim televizijskim ekranima gledaju drugu stranu debate o Srebrenici, i šire posmatrano o ratu u BiH, u elokventnom i činjeničnom izlaganju jednog uglednog stranog reditelja?

Zato što bi vlada posle toga morala nešto da preduzme. A ona to ne sme, sve i da hoće. Ne sme ni da pomisli da povuče rezoluciju o Srebrenici, što bi narod logično zatražio posle tog filma.
Ne mogu da tvrdim, ali mislim da neki naši nisu samo prodane duše, već i da su ucenjeni, i da se ne bi nanosili glave ako bi počeli nešto da čačkaju.
Preporuke:
76
2
8 petak, 17 februar 2012 18:16
jazavac
Od pocetka ratova, ili rata, na teritoriji bivse nam domovine, prestao sam da gledam holivudsko- pentagonsku propagandu. Covek se mnogo lepse oseca, kada ne gleda neprekidno americki barjak, a i konjice mi je na vrh glave. Ima kulturnih sadrzaja i van ovog kruga, potrazite ih.
Preporuke:
51
3
9 petak, 17 februar 2012 18:35
fristajlo
Ustanova koja je od norveškog producenta otkupila isključivo pravo da taj dokumentarac u Srbiji prikaže, ali koja ga i dalje drži pod ključem jer nema nameru da to učini, a istovremeno odlučna je da onemogući sve druge koji bi to mogli i hteli. Rukovodstvo RTS je sistemski deo i produžena ruka političke grupacije koja upravlja Srbijom i žarko želi da vi gledate smeće Andželine DŽoli.
Tako, brate- jasno i glasno!
Dosta je bilo ovih "politički korektnih", koji samo zamajavaju narod.
Srbija je izdana zemlja, i to tako, jasno i otvoreno treba reći.
Preporuke:
95
1
10 petak, 17 februar 2012 19:22
V.P. 6143/5
@Marko Gay

Često se pitam kakav se moraln sklop krije iza ovog pseudonima.

Negde početkom sedamdesetih znao sam vršnjaka, srednjoškolca, sina bivšeg jugoslovenskog ambasadora u Moskvi. Patološki je mrzeo oca, govorio mu "Vi" (da ga "drži na distanci"). Edipovski je voleo majku, buržujku iz dobre austrougarske korenike. On i ona bili su deo jednog uzvišenog, nedodirljivog sveta. Crno-žuta monarhija bila mu je ideal. Redovno bi palio sveću na rođendan kajzera Franca Jozefa.

Često zamislim lik komentatora na NSPM-u. Na primer, moja je mašta nekom ko se ovde potpisivao kao "nataša", ko zna zašto, dala lik glumca Nebojše Glogovca. Desilo se tako da i Marko Gay dobije sliku u mojim mislima: to je lepi plavokosi Norvežanin Anders Behring Breivik. Malo smešno, jer Brejvik je sa reči prešao na dela. A g-din Marko je u bezbednom okruženju nižih bića na ovom sajtu. Dopušta im da zavire u visine sa kojih im se obraća (ionako ništa neće shvatiti), čekajući da akciju preduzmu "njegovi".
Preporuke:
47
5
11 petak, 17 februar 2012 19:24
b.s.
Mi sami imamo više reditelja koji su ista Anđelina! Mnogo se novca izdvajalo u Srbiji za kinematografiju koja je skoro pa bezvredna. Proizvod tih "mrtvih i belih filmova" su generacije koje ne misle srpski. Crni talas , plastični Isus, lazar stojanović, nataša kandić, pa to su više nego bračne veze između filma i politike. Srpski film, takozvani, je čak i u omraženoj Britaniji zabranjen za emitovanje. Kad samo pomislim od koga su sve uzete pare za budžet, i kome su sve date da bi snimio film kojim ruži lepo lice Srbije!!!Od laži više ne može da se diše!
Preporuke:
46
1
12 petak, 17 februar 2012 19:34
Cojle Manojle
Ako se ipak neko odluči da prikaže ovaj film u Beogradu , onda obavezno treba da se odredi mesto, tj bioskopska dvorana gde će se prikazivati.Ako mi dozvolite ja bih preporučio da sama Žolika izabere Odeon, Kozaru ili Jadran. Ne bi bilo lepo da neko preporuči Jugoslovensko Dramsko Pozorište da predstava ne prođe kao predstava `Sveti Sava`. Bilo koja druga bioskopska dvorana će biti čista provokacija za svakog Srbina, a koliko je poznato ne valja se inatiti sa nama.
Preporuke:
16
1
13 petak, 17 februar 2012 20:27
kojot
Puno smo se obesili na ovu, toliko da joj u stvari pravimo reklamu za nesto, sto nismo, a i necemo vdeti. Mi imamo drugi problem, nasa Andja je Veljko Bulajic i Neretve i Sutjeske. Olako smo prelazili preko zamascenih brada i svih partizana koji se odazivaju, na, Sime, Jure, Stipe, a ja mislio da su oni bili u ustasama, a sada nam ih sifrovana TV vraca u punom sjaju. Najtipicniji primer srpskog idiotizma je film, po Copicu, ne znam ko je reziser, Hajducka vremena, zeni se mlinar Dundurije, ili kako vec, radnja u Bosanskoj krajini, a slavonske tamburice ubise, u carstvu ojkace, suludo, ali prolazi.
Preporuke:
30
1
14 petak, 17 februar 2012 20:40
kramp
Da bi se snimali ovakvi filmovi, morate imati i glumce, koji imaju eticki nesporazum, sa sobom, domovinom macehom, a i narodom, ciji ste izdanak. Nije lako, ali evo, ide.
Preporuke:
38
1
15 petak, 17 februar 2012 20:43
Peter RV
Dvouman sam oko prikazivanja filma, ali vidim Karganovicevu poentu. Sad kad je odobreno njegovo prikazivanje treba se pitat dali komadi koji su flagrantno anti-srpski, ne budu eliminisani da se "dokaze da je protest bio neopravdan,"ekstremisticki, fasisticki" itd, sto bi predstavljalo dodatnu propagandu protiv protesta. Ovo se cesto radi, narocito u arapskom i muslimanskom svijetu.
Savjetovao bih da se insistira na prezentaciju kompletnog filma, ako je nemoguce njegovo sprecavanje.
Preporuke:
20
1
16 petak, 17 februar 2012 21:16
fristajlo
V.P. 6143/5


Često se pitam kakav se moraln sklop krije iza ovog pseudonima.


Postoje dve varijante; prva, da je to osoba koja patološki mrzi Srbe, i perverzno uživa u provociranju većine, koja se ovde oglašava. U tom slučaju, ne treba se previše obazirati na njega, jer je takva osoba za žaljenje, a i nema nikakvog uticaja na kreiranje javnog mnjenja.
Druga- da se radi o inteligentnoj i domišljatoj osobi koja namerno zauzima pozu superiornog zapadnjaka, čime želi da animira i "prodrma" učmalu srpsku nacionalnu svest, da uzdrma novokomponovani pseudo -moral i zatalasa malograđansku žabokrečinu, i sam pun prezira prema tezama koje "zastupa". "On" je sve što preziremo; bahat, nepravedan i cinično "priznaje" svako zlo zapada pričinjeno Srbima.
Ako je to u pitanju- ja ga pozdravljam i čestitam na uspešnom "poduhvatu", jer je očito da je mnoge "gurnuo" u razmišljanja...
Kako god- nemate mnogo štete, a može biti i koristi, zar ne?
Preporuke:
33
1
17 petak, 17 februar 2012 21:30
V. Sideris
Pa nije valjda da smatrate da Srbi nemaju toliko pronicljivosti, da ne mogu da proniknu u suštinu, nego da treba da se izlažu poniženju gledanja filma!?
Što se klarka, holbruka, amanpur i sličnih tiče, sama DŽoli, obaveštava nas o tome da su joj oni bili konsultanti. Dozvoljavam, razume se, da laže, jer neprekidno laže; međutim, reč je o tome, da su holbruk, klark, amanpur...dobili svoj film, to jest, da su - "po zakonima verovatnosti i nzžnosti", što bi rekao Aristotel u svome delu "O pesničkoj umetnosti" - oni mogli biti autori tog filma. A koautori, svakako i uveliko jesu.

Vama, Gospodine Karganoviću, dugujemo besmrtnu zahvalnost što nam darujete pobede u najtežem ratu - ratu pronošenja istine o Srbima.
Preporuke:
31
1
18 petak, 17 februar 2012 21:47
folker
--- svi usponi i padovi srpskog naroda, nastajali su kao posledica srpskog kolektivnog mentalnog sklopa. (isto vazi recimo za nemacku koja se vrtoglavo digla iz ratnog pepela i danas joj zavidi ceo svet).
dakle, film - ovakav ili onakav, prethodno valja (i treba) pogledati, a kakav ce uticaj imati na naciju zavisi samo od njene kolektivne svesti - kao i u svakom drugom slucaju. jedan film nas nece unazaditi, a moze nas uzdignuti , ako nismo budale.
Preporuke:
8
3
19 petak, 17 februar 2012 22:01
U Sarajevo su ovo filmsko ostvarenje... proglasili za bošnjačku " Šindlerovu listu"
G-dine Karganoviću, molio bih Vas s obzirom da živite u SAD da prezentirate "Svetskom Jevrejskom Kongresu" dokumentarnu istinu o događajima silovanja u BiH, materijale možete preuzeti od Srne.

Ovakve nebulozne komparacije sarajevskog propagandnog političkog i svakog drugog establišmenta su negacija Holokausta, propagnda koja vređa zdrav razum.

Sarajevski " Šindlerovci" su masovno vršili silovanje srpskih žena u Sarajevu, imenom i prezimenom a mnoge te jadnice su i ubijene.

Zarobljeni um, atakuje na zdravi um, to je poruka filma koji je tako slavodobitno i trijumfalno dečekan u " prokletoj avliji" a još jednom zakucao ekser na mrtvački sanduk, mrtvaca koji je preminuo 1992 godine.
Preporuke:
23
1
20 petak, 17 februar 2012 22:04
Marko Gay
@ V.P. 6143/5

Često se pitam kakav se moraln sklop krije iza ovog pseudonima. Crno-žuta monarhija bila mu je ideal. Desilo se tako da i Marko Gay dobije sliku u mojim mislima: to je lepi plavokosi Norvežanin Anders Behring Breivik.


Da vam pomognem da sklopite sliku:

Ne zivim u zemlji nemackog govornog podrucja i nijedan predak pa cak ni rodak (koliko znam) mi nije Nemac.

Predak mi je proveo neko vreme u Hitlerovom koncentracionom logoru. Preziveo je.

Zalazem se za preraspodelu bogatstva u korist siromasnih i socijal-demokratsku opciju u svojoj zemlji, jer smatram da nam je u interesu da narod bude zadovoljan tu gde nam je baza.

Zalazem se za najsuroviji liberalni kapitalizam u svim ostalim zemljama.

Iako je cenim, licno ne ponavljam propagandu jer to smatram nepristojnim kad se obracam ili razgovaram sa inteligentnim osobama.

Ovom prethodnom recenicom objasnjavam i svoje komentare ovde.
Preporuke:
14
13
21 petak, 17 februar 2012 22:23
Odbrana i poslednji dani
Marko se često pogrešno tumači. On samo skreće pažnju da ovaj film ne treba minimalizovati i da je on, na Zapadu i ovde u našem "prijateljskom" okruženju, prilično medijski zastupljen.Uglavnom,se ne govori o kvalitetu filma, nego o ratu u Bosni,što je i bila namera onoga ko ga je pravio. Ako mi o njemu ne progovorimo, ispašće da se slažemo sa scenarijem.To za one koji ponavljaju zašto se više bavimo Anđelinom i njenim propagandnim filmom. Nepojmljivo je da se ovaj film prikazuje u Srbiji, o RS da i ne govorim. Žalosno je to ako će na odluku birača za koga će glasati da utiče film od Anđeline. Porazno. Blasfemija je najbolja reč za tu premijeru. Crveni tepih,reflektori,bezbroj novinara.Svi će da se dive kreaciji koju će Anđelina da nosi. Poslaćemo lepu sliku svetu. Publiku, koja će intenzivno mrzeti Anđelinu, nećemo snimati.
Preporuke:
16
1
22 petak, 17 februar 2012 22:27
Student
Rade Šerbedžija u pomenutom vicu od filma glumi srpskog generala iliti (Ratka Mladića). Pitam se šta taj čovek traži u boksu kako kažu velikog Srbina Novaka Djokovića zajedno sa britanskim ambasadorom zvanim Majkl Deveneport na Vimbldonu,šta će mu to u životu,da li je on svestan ko njega okružuje. Znamo svi ko Andjelina Džoli osoba i koje je njen otac bio i čiji učenik.
Preporuke:
32
1
23 petak, 17 februar 2012 23:41
Jovandeka Babic
@Marko Gay

Marko, jesi li dobar s Vaskom?
Preporuke:
8
1
24 subota, 18 februar 2012 00:43
David Novaković
Zalazem se za preraspodelu bogatstva u korist siromasnih i socijal-demokratsku opciju u svojoj zemlji, jer smatram da nam je u interesu da narod bude zadovoljan tu gde nam je baza.Vekovima je takav način razmišljanja robovao ljudima što kroz verske institucije, što kroz monarhije, što kroz kapitalizam. Vi ste jedno sebično biće koje javno priznaje da živi na račun drugih. To je ustvari parazitiranje. Srećom, kapitalizam je po prirodi osuđen na propast a sa sobom će povući ostatak sveta ukoliko ne dođe do evolucije svesti. Naše oruđe sada poseduje moć da uništi život na zemlji a kapitalisti će ga iskoristiti pritisnuti nedostatkom resursa (vrlo lako može dođi do sukoba nukleranih sila jer su sve te zemlje kapitalističke i sve su primorane da ratuju oko resursa tj. ili da ih brane, kao Rusija, ili da ih osvajaju, kao Amerika). Kažem srećom jer smatram da je bolje da nestane ljudska civilizacija nego da, u dobu razuma, budemo svedoci jednog ovakvog sistema.
Preporuke:
14
1
25 subota, 18 februar 2012 01:21
isak
Sve komentataore koji osudzuju film,treba zajedno prepustiti porodicama Srba koji su izgubili svoju decu u ratu koji Srbija nije vodila,odnosno nije učestvovala.
Svima vama kojim smeta film, neka sude roditelji 20.000 srpske mladeži koji su vraćeni u sanducima iz Hrvatske i Bosne.Sve ovo sto Andzelina pokusa da prikaze na filmu je veoma blizu realnosti a realnost je jos gora kakav ste bre narod vi braco Srbi.Jaram "GENOCIDA" vam je nabijen braco Srbi.Nije vam niko iz vana kriv.Krivi su vam Srbski akademici,politicari:Milosevic,Cosic,Karadzic,Seselj,ovi novo komponovani Kostunica,Tadic,Dodik itd.Ovi novi samo pomazu da se taj jaram neskine za vjeke vjekova.
Preporuke:
2
45
26 subota, 18 februar 2012 01:29
b.s.
Ja razumem da DŽoli nije dobra glumica a mora da zaradi, možda voli pare? Znam da ima bogatog muža, ali možda samo voli da ima "svoje pare"?
Juče Nikolaidis, danas DŽoli, sutra ko zna šta, a referendum na Kosovu bezvredan?! Znači da bi Sever "otplovio", DŽoli treba da dođe, film treba da bude prikazan, prašina da se podigne, a Kosovo tiho da ode, ode, ode....
Preporuke:
19
1
27 subota, 18 februar 2012 02:30
el ninjo
ko tebe režijom, ti njega crvenim tepihom..samo što se to u svetu ne smatra milosrđem,nego kapitulacijom
Preporuke:
13
1
28 subota, 18 februar 2012 02:46
Kuvar Brodski
G. Karganović se tako precizno izražava da mi izaziva nesvesticu. Svaaakaaa ČAST!
Preporuke:
13
0
29 subota, 18 februar 2012 03:43
cvetak.....
Kratko i jasno...nas narod je momentalno pod masovnom depresijom,izazvana ratnom traumom i politicko-ekonomskom nesredjenoscu...So na zivu ranu?? to nama netreba...Izmedju ostalog, pljuje po meni mom narodu i jos da je platim da gledam njene bljuvotine....pa vi niste normalni...hvataju se kao davljenik za slamcicu i to malo sto nam je ostalo i to bih da uzmu....mi da je sponzoriramo???? Van svake pameti......
Preporuke:
12
1
30 subota, 18 februar 2012 11:12
zoranSan
Znači istina je ono što sam pročitao na Fejsbuku ,jedna moja prijateljica je dobila kartu za taj film 23 ili 26 u Beogradu i "mora "da se pojavi na premijeri .Član je jedne NVO.A mislio sam da je to šala da se daje u Beogradu.
Preporuke:
13
1
31 subota, 18 februar 2012 11:40
zoran đurić
samo jedna informacija, rts je počeo da šalje za neredovne platiše (jedan od njih sam i ja )rešenja o prinudnoj naplati, koja možemo podeliti na šest mesečnih rata. Ovo je realnost ( ako pričamo o rts - u ), gde je naša zajednička akcija, nećemo da plaćamo propagandu....
Preporuke:
16
1
32 subota, 18 februar 2012 12:51
Istok
Glasajmo za Dveri, DSS i SRS koje zlocinacki zapad ne zeli. Ucinimo suprotno da ih podcenimo i pokazemo da nismo budale. Ne mogu nam nista njihova moc pada.
Preporuke:
10
1
33 subota, 18 februar 2012 13:10
siniša @ Marko Gay
Polako, ali sigurno ono što vi namenjujete "celom svetu" postaje sve više i više samo vama interesantno.Ako je tzv. film gospođe Anđeline Đoli propagandno ostvarenje prvog reda, imate li povratnu informaciju koliko je "neobaveštenih" o zbivanjima obavestila i koliko ima novih ljudi koji veruju u takvu situaciju na bosanskom terenu.Nemate podatke, a nemate ni mogućnost procene, jer inteligencija je psihička funkcija koja se može izmeriti. Niko novi nije pridobijen, samo su satri postali malo neoprezniji i dezinhibovani, potaknuti na mržnju i teror, uz uverenje da imaju zvezdu na svojoj strani.Da ste iteligentni znali bi da je taj film samo bura u čaši vode, da mu navijači daju veći značaj nego što ga ima, a da mi koji nismo navijači koristimo tu pojavu da poentiramo.
Preporuke:
8
1
34 subota, 18 februar 2012 13:24
uporno netolerantan
Kad je vec rec o filmu,o Srebrenici evo adrese za sve one koji nisu pogledali,ima i drugih zanimljivih dokumentaraca koji se napravili objektivni ljudi.

http://tv.globalresearch.ca/2011/07/srebrenica-town-betrayed
Preporuke:
6
1
35 subota, 18 februar 2012 13:25
tatu
Zanimljivo mi je da niko od svih koji su se javili da nešto kažu od autoru i filmu nije pokušao da doveode njene tetovaže u vezu sa njenom estetikom. Neka mi slobodno zamere svi oni, kojih je nažalost sve više, koji su odlučili da svoja tela, kao i narečena glumica-režiser, okite trajnim mastiljavim obeležjem potpunog estetskog sunovrata i neoborivim dokazom dovođenja površine i dubine sopstevnog cerebruma u oblik bilijarske kugle, ali samo ta činjenica je dovoljna za potpunu diskvalifikaciju i autora i njegovog proizvoda.
Preporuke:
12
1
36 subota, 18 februar 2012 13:49
siniša @ isak
Nema nikakvog jarma na mom vratu isak, a neće ga ni biti.

Vama je verovatno lakše da mislite da ima, verovatno nepodnošljivost trajanja u sopstvenoj koži vam je tolika da ste počeli da halucinirate i vidite neke jarmove gde ih nema.

Jedna moja lepa poznanica je iz Sarajeva otišla u Tursku 1992. i tamo se zaposlila kod nekog privatnika u butiku.
Nakon godinu dana je uspela da se otrgne i dospela je u Ameriku gde smo se sreli.
Ona je stvarno bila jedna lepa i dobra devojka. Kad sam je uz mali osmeh upitao kako joj je bilo u Turskoj u "izbeglištvu" upravo je upotrebila taj izraz, jaram. Rekla je, tretirali su me "dobročinitelji" kao životinju, samo što mi jaram nisu stavili na vrat. Bila sam im rob, toliko su me ponižavali da se više ne opsećam ni muslimankom, i da te ropske lance želim da zaboravim.
Najsrećnija bih bila da se udam za Srbina, ali svako zna šta znači raditi kod Turčina, da je to rob i telesni i duhovni. Život su mi upropastili.
Preporuke:
13
1
37 subota, 18 februar 2012 13:57
Predrag
Sugestija o gledanju Andjelininog filma je razlozna i svrsishodna, posto za neopredjeljene glasace to treba da bude jezicac na vazi za koga ce glasati.Ako glasaju za one (kako kaze g. Karganovic) koji Srbijom vladaju van Srbije - dobice onakvu vlast kakvu zasluzuju.
Cini mi se malo vjerovatnim, da je film Srebrenica izdani grad prodat RTS ukljucujuci i njegovo bunkerisanje tj. neprikazivanje, pa je u dispoziciji autora da rijesi tu stvar sa kupcem tj. RTS.
Kao gradjanin, medjutim, rado bih potpisao peticiju RTS kojom bi se trazilo prikazivanje filma o Srebrenici. Ako se ne postuje Senekina sentencija: (ispravno: Audiatur et altera pars) - onda neka se bar postuje princip reciprociteta !
PS
Prilicno sam siguran da sam procitao vijest o prijemu A. Dzoli kod Obame prilikom kojeg ga je ona obavjestila o svom poduhvatu, tako da sada postaje jasnije ko je bio moguci spiritus movens svega ovoga.
Preporuke:
10
1
38 subota, 18 februar 2012 14:43
siniša @ Stefan Karganović
Svaka čast i ovaj tekst je odličan.
Pominjete osobe koje su zadužene za propagandu, odnosno profesionalce kao tvorce scenarija za pomenuti film gospođe Džoli.
Evo i jedno konkretno ime. Gospođa Džejmi Miscik. Ona je bila zamenik analitičke službe CIA-e u vreme kad je plasirana izmišljotima o postojanju onog nekog opasnog oružja što je poslužilo kao povod za napad na Irak. Kad se ispostavilo da tog oružja nije bilo izbio je veliki stkandal i u SAD i VB i tražio se krivac. osoba koja je lično potpisala taj izveštaj je bila gospođa Miscik i kažnjena je i izbačena iz CIA-e zbog davanja lažnih izveštaja američkom predsedniku lično.

Ona je lično ključni konsultant za pisalje filma gospođe Đoli.
Preporuke:
10
1
39 subota, 18 februar 2012 17:31
Peter RV
@ isak A sto, ako 'vasa' braca Srbi ne vjeruju u vase 'istine' koje su rezultat njihove dugo-godisnje satanizacije?
Preporuke:
10
1
40 subota, 18 februar 2012 21:04
Lav @Marko Gey
Srbi ne bi trebalo da imaju iluzija -- filmu Angeline Jolie dat je ogroman publicitet u svim zapadnim medijima.Rec je o kapitalnom delu zapadne propagande koje se mozda moze uporediti samo sa Schindlerovom listom. ____________________________________________________-P.S. Pročitaj tekst Vedrane Rudan, prava sevdalinka za tebe o iluzijama ! Koliko nikova imaš !!!
Preporuke:
5
1
41 subota, 18 februar 2012 21:19
el ninjo
siniša @znači ta je ... namestila Amerima rat u Iraku, a ja mislio da je u pitanju bio pokojni Bendžamin Franklin
Preporuke:
4
1
42 subota, 18 februar 2012 21:44
siniša @ el ninjo
Mislio sam da će mi se javiti gospodin Karganović da mu predočim kariku koja nedostaje. Otkud veza gospođa Miscik sa BiH, tako visoko rangirani službenik CIA-e. Radila je u CIA dvadeset i jednu godinu dok je nisu izbacili zbog fabrikovanja laži.Veza se zove Ćišić, verovatno prvi obaveštajac BIH.Sarajevski Energoinvest jest gradio postrojenja za fabriku hemijskih i bioloških otrova u Iraku. Posao je prekinut 1991. godine. Zamenik direktora i glavni bezbednjak, i JNA, izvorno, i BiH, znači turski, i CIA interesno. On je otkucao Miscik o postojanju postrojenja u Iraku, sve sa planovima, sve sa stepenom završetka radova i sve sa prodajom čaura koje je Iraku isporučila Republika Srpska. Zaista je RS imala na lageru neke čaure i prodala ih je posredstvom 1998. Iraku.
Preporuke:
4
1
43 nedelja, 19 februar 2012 02:22
@sinisa od brata isak
Za koga li ti radis Sinisa?Zivis u USA a kritikujes CIA?Govoris o Bosanki koja je bila izbjeglica u Turskoj.Svakako da je imala jaram.Naj gore je u zivotu biti Muhadzer Sinisa?Muhadzer je izbjeglica,protjeran sa svog ognjista.Sto ne srete barcu Srbe iz Hrvtske koji zive u Americi.Da si ih sreo kao sto sam ih ja sretao i srecem znao bi kako su ih docekivali tvoji Srbi u macici Srbiji.Arkan ih je fatao i exspresno slao u Bosnu da ratuju za Karadziceve Srbe.Na destine hiljada ovih tvojih Srba Sinisa ima da ti pricaju pricu o JARMU koji im je Milosevicev rezim nabacio.Slagao se ti sa mojim misljenjem ili ne JARAM ili ti Oglavina je nabacena svim Srbima.Kada pomenes da si Srbin u Evropi ili Americi odmah te povezuju sa Karadzicevim izvodzacima GENOCIDA!O kapislama iz r.Srbske nisu kapisle vec djelovi mlaznih motora za avione i rakete.Sve ovo je iz bivsih magacina JNA ili vojske genocidne r.Srbske.Zivio ti meni muhadzeru Srbski Sinisa.
Preporuke:
1
13
44 nedelja, 19 februar 2012 09:39
Branislav
V.P. 6143/5Kaži mi molim te da li je to onaj lik koji je u vreme proglašenja "kosovske nezavisnosti" pravio dokumentarac b92 u Moskvi u vezi podrške ruskog naroda Srbiji u vezi Kosova i Metohije (ismevajući neznanje svakog detalja naše istorije kod nasumično (?) intervjuisanih ljudi po ulici). To je bio lik koji je očigledno bio u Moskvi duže vreme protiv svoje volje....
Preporuke:
1
1
45 nedelja, 19 februar 2012 09:41
exp
ne slusajte karganovica, verujte tijanicu jer je on zasluzan za vase pravo da znate sve!
Preporuke:
6
1
46 nedelja, 19 februar 2012 11:36
Istina o Bosanskim Muslimanima i Srbima u svetu
Komentar da kad se spomenu Srbi u svetu ili Evropi da ih asocira na Karadžića , genoccid je obična propagandna glupost.

Moj prijatelj Sulejman koji živi u Americi je promenio ime zbog diskriminacije, kaže svaka šuša američka ti može navesti agente ili policiju ako zna da si musliman, ide detaljan pregled stana ili kuće, prevrtanje svega, opkoljavanje itd. , eto to je istina.
U Evropi, ha, Nemci, Holanđani, Austrijanci bi vas najradije sve oterali u Saudijsku Arabiju, poistovećuju vas sa Turcima, još kad vide umotane bosanke u Beču, joj,joj bruka !
Preporuke:
8
1
47 nedelja, 19 februar 2012 11:48
siniša @ isak
Ima nešto što ćemo se iskreno složiti. U Bosni i iz Bosne je bilo mnogo izbeglica, ili ako više voliš muhadžera, i to ne samo Bošnjaka i Srba nego i Hrvata. Teško da se to može sporiti. I u pravu si da su svi, ili skoro svi prošli kao bosi po trnju. Da teško rade i da bilo gde da se nalaze ne nalaze se po svojoj volji i odmah im nije dobro. Ja nisam bio izbeglica. Ja sam iz BiH otišao ranije na redovno školovanje i gde god sam se zadesio zadesio sam se po vlastitoj volji. Susretao sam Srbe koji su se čak žalili i na Srbiju, jednom nisu dali da švercje cigaretama, pa je ogorčen, drugom je kriv Milošević što je proteran iz Zenice. ( Imaju rodbinu u BiH i boje se da ih ne pobiju Alijini tamo )

Američki misleći ljudi se slažu sa mojim stavovima 90%.

Ne mora niko da misli da sam ja za Karadžića ili Miloševića, ja to kažem i glasno i jasno. Niko mi nije ružnu reč zbog toga rekao, niti me je na poslu proganjao, niti je loše o meni mislio.

Jedino "naši" u tome vide nešto loše. Pitam se šta?
Preporuke:
5
1
48 nedelja, 19 februar 2012 14:20
siniša @ isak
Priča o gospođi Miscik je opšte poznata iz novina. Redovno pratim Nu Jork Tajms i kad se pojavilo njeno ime na špici filma, i u pratećoj ekipi, kao i u ekipi koja hoće da priča nešto sa Tadićem, odnmah sam se setio iz novina da je to ta DŽejmi Miscik. Dakle nisu nikakvi specijalni podaci.

U Americi je moderno kritikovati američku politiku. Naravno ne svi. Ja sam belac i to plave kose i očiju, hrišćanin, nisam katolik, katolici se gledaju podozrivo, i nisam musliman, oni se gledaju blago budi rečeno diskriminatorno.

Ja tamo spadam u privilegovane. Naravno ja sam vaspitavan i volim kad smo svi ravnopravni. Ali tu svoju privilegovanost koristim da kritikujem neke aspekte američke politike. Američka politika nije jedinstvena ima puno aspekata. Neki mi se sviđaju.
Preporuke:
5
1
49 nedelja, 19 februar 2012 15:47
Laki
Sjajno sjajno,
petak, 17 februar 2012 20:16
fristajlo
V.P. 6143/5

Redovano se odusevim Fristajnlovim komentarima, ali ovaj komentar je genijalan.
Preporuke:
3
3
50 nedelja, 19 februar 2012 18:28
Srbin@Istina o Bosanskim Muslimanima i Srbima u svetu
Imam i ja zeta muslimana u Kanadi, koji je imao kanadsko drzavljanstvo jos pre rata, ali je odrastao u Bosni. Nakon rata otisao je da se krsti i da to svi u njegovoj firmi znaju. Posle 11 Septembra ovde niko ne obozava muslimane pa reci da si Srbin i nije bas povezano sa Genocidom.
Kad mene jedan talijan po deseti put pita da li sam hrvat ja mu odgovorim ja sam SRBIN , mi smo oni losi momci kojih se svi boje. Talijan je skolovan, obrazovan ali skoro da nema pojma cak ni o toj propagandi, za obicne Kanadjane Balkan je nesto daleko i nepoznato , a njemu cuju i znaju samo ono sto vide na CNN.
Preporuke:
3
1
51 nedelja, 19 februar 2012 19:36
Nostradamus
Nisam gledao film i nemam nameru, i u sustini mislim da nije vredan toliko tekstova, pohvala i kritika o njemu izrecenih. Sasvim mi je dovoljan sud nekolicine srbskih intelektualaca, glumaca, koji su ga pokusali gledati i odustali nakon desetak minuta. Daleko vise me brine sljepilo ljudi, Srba koji su podpomogli realizaciju ovog pamfleta narucenog i placenog od radikalnog islama. Naravno na prvom mestu srbskog doajena Serbedzije, prema kome sam u svakom slucaju gajio postovanje. Sta se to moglo dogoditi? Sta je nateralo, tog Srbina, umetnika, glumca,ucestvuje u realizaciji ovakvog bezvrednog filma. Zar je moguce da je njegov i moj sud o kvalitetu toliko razlicit? Na kraju, i nakon odgledanog filma.On koji je snimio toliko dobrih uloga danas tvrdida je to DOBAR film??Koje su pare u pitanju da covek baci u blato citav svoj umetnicki put, obraz, nacionalnu pripadnost.On tvrdi da film nije antisrbski, a milioni Srba vide da je to bezvredan pamflet koji nece isplatiti ni troskove.
Preporuke:
4
1
52 nedelja, 19 februar 2012 22:30
Odbrana i poslednji dani
Šerbedžija,i da je hteo, nije mogao da odbije da igra u ovom pamfletu,jer bi time njegova holivudska karijera bila okončana.On je radnik na privremenom radu u inostranstvu. Kakva umetnost i kakvi bakrači.
Preporuke:
6
1
53 ponedeljak, 20 februar 2012 08:43
V.P. 6143/5
@Branislav
Ne znam na koga misliš. Živim u Kanadi već više od 20 godina. Onaj "moj" lik se zvao Darko Seneković.
Preporuke:
2
0
54 utorak, 21 februar 2012 02:27
isak
E Sinisa brate Srbine.Ako je to istina da se misleci Amerikanci slazu 90% sa tvojim misljenjem onda od kuda da se prave filomvi ovog tipa.Ako si ti privilegovan samo zato sto si plavook i plavokosi Srbin onda odtkud da je USA predsjednik crn(a jos ima i srdenje ime Husein).Kazes citas NY tims.Bas dobro.A jesli citao NY timse u ono vrijeme bombardovanja Srbije.Naj veci jastrebovi iz republikanske stranke su vlasnici NY timsa.A ti su vas i bombardovali kao sto ce vas opet bombardovat ili ovaj puta nece samo ce da nahuskaju Dodikove sljedbenike a onda ce opet bit Amerika Cemerika!
Preporuke:
0
1
55 utorak, 21 februar 2012 10:14
siniša @ isak
Dobro kad vi kažete da mi plavooki i plavokosi nismo privilegovani u SAD, a da crni i muslimani jesu ravnopravni u Americi. I dalje mislite tako, ako baš volite. Sa moje strane ću vam reći samo, dođite pa vidite.

Što se tiče mogućnosti novog bombardovanja i to nije isključeno. Posle Prvog svetskog rata kad smo pobedili uz puno muke i žrtava ko se nadao da će isti za dvadeset godina napasti ponovo. I ponovo smo ih pobedili i vratili na njihovo mesto. Opet uz žrtve i stradanja.
Nije isključeno da Amerika ponovo bombarduije Srbiju kako se vi nadate i naslađujete, onako kao "brat", ali neće ni skoro ni izvesno. Imaju neki prioriteti.

Amerika je trenutno u ratu na život i smrt do istrebljenja sa muslimanima. Možda kad i ako rasčiste sa muslimanima, možda će tada udariti Srbiju. Mi ćemo gledati da ih dočekamo kao što smo uvek dočekivali agresore.

Nije valjda "brate" isače, da u bobardovanju Srbije vidite svoju sreću. Ko bi se tome od vas nadao!?
Preporuke:
0
0
56 utorak, 21 februar 2012 10:24
siniša @ isak ( o imenu Husein )
Husein nije muslimansko ime, odnosno nije izvorno muslimansko ime, iako ga danas koriste većinom muslimani, ali ne isključivo muslimani. U Egiptu među Koptima hrišćanima to ime je bilo vrlo popularno dok ga nisu prisvojili, kao i drugo. Verovatno je starije od Islama. Poznati koptski graditelj, arhitekta koji je gradio mostove, jedan od njegovih remek dela, sličnih je izgradio svega tri je Stari Most u Mostaru je bio pravoslavni Kopt po imenu Husein.
Preporuke:
0
0
57 utorak, 21 februar 2012 18:10
isak
Opet gledas pogresno brate Srbine Sinisa.Ko ti se jadan nebio nasladzuje bombardovanjem?Ko je izazvao bombardovanje?NATO ili Sloba Milosevevic?
Milosevic je vjerovao u Rusiju kao sto danas Dodik igra na tu kartu.Kostunjica je isti igrac koji igra na Rusiju.Zar vi Srbi niste sami izazvali NATO da vas bombarduje?Zar vi Srbi niste pocinili ratne zlocine po Hrvatskoj,Bosni i Kosovu?Ko je planirao Srebrenicu?Ko je izveo sva masovna ubijanja po Bosni,Kosovu?Ko Sinisa brate Srbine?
Sad vam Angelina smeta.Zasto?Jel samo zato sto ste prikazani losim momcima vi Srbi?Dzaba Karganovic,dzaba sva negiranja Srbi su slikani kao genocidan narod.Ko je za sve ovo kriv?Oni koji su vas poveli u rat protiv drugih i drugacijih.Eto ko Sinisa.A ti samo nastavi da citas NY times.Vidjet ces i sam da Amerika uvijek udara po losim momcima.
Danas Irak,Libija,Sirija,Iran.Sutra mozda druga zemlja?Ja se nadam da nece biti opet Srbija i ne zelim ti to Sinisa brate Srbine.
Preporuke:
0
2
58 utorak, 21 februar 2012 18:38
siniša @ isak
Diskutovaćemo mi još, ali kad je reč o Anđelininom filmu, ništa mi ne smeta. Ama baš ništa.
Čak sam predložio svima da ga pogledaju na ju tjubu za džabe. Mislim da taj film neće ništa naškoditi Srbima, ako im neće popraviti poziciju. Gledao sam film i film je isdiotizam do daske. Nemam drugu reč.
U ovom tekstu Karganovića to i nije tema. Tema je nešto drugo. RTS je otkupio prava na distribuciju jednog drugog filma. "Srebrenica izdani grad". Jedino RTS ima pravo da distribuira taj film, ali umesto da ga distribuira drži ga bunkerisanog.

Znači vlada Srbije, zbog dobrosusedskih odnosa silom nezakonito blokira prikazivanje filma u kome se jasno pokazuje da je priča o Srebrenici potpuna izmišljertina.

E to je zlo. U ime lažnih dobrosusedskih odnosa se štiti laž.
A Andželinin film; mogu samo reći svaki njen film joj takav bio.

Pitanje fašizma u Americi je ovih dana glavna tema na svim medijima od NJT do NSPM. ( Ron Pol: "Amerika klizi u fašistički sistem") Pročitaj to.
Preporuke:
1
0

Anketa

Da li će, po vašem mišljenju, „Zajednica srpskih opština“ na KiM biti formirana do kraja 2023. godine?
 

Republika Srpska: Stanje i perspektive

Baner
Baner
Baner
Baner
Baner
Baner